Om jouw privacy te respecteren, maken we géén gebruik van analytische cookies. We maken enkel gebruik van functionele cookies die minimaal nodig zijn om de website goed te laten werken.

Hoe we met deze informatie omgaan vind je terug in ons privacy- en cookiebeleid.

Deel op facebook
Deel op Instagram

Wat meten we met de Bornemse communicatiecheck?

  • Bekendheid, gebruik en waardering van de gemeentelijke onthaal- en communicatiekanalen zoals de onthaalbalie, telefonisch onthaal, e-mailcommunicatie, meldingen en klachten, website, informatieblad, sociale media, en bewonersvergaderingen.

  • Beleving van de communicatiekwaliteit, waaronder verstaanbaarheid, correctheid en tijdigheid.

  • Informatiebehoeften: Over welke thema’s of diensten wensen Bornemnaren meer informatie?

  • Imago van de gemeente: Hoe wordt Bornem gezien door de inwoners?

  • Prioriteiten voor toekomstige communicatieprojecten: Wat vinden Bornemnaren belangrijk voor de communicatie van de gemeente in de toekomst?

Het onderzoek is grotendeels gestandaardiseerd, waardoor de resultaten niet alleen inzicht bieden in de communicatie van onze gemeente, maar ook vergeleken kunnen worden met die van andere steden en gemeenten in Vlaanderen. Dit maakt het een krachtig instrument voor het verbeteren van de lokale communicatie en dienstverlening.

Deel op facebook
Deel op Instagram